Нашият уебсайт използва бисквитки, за да подобри и персонализира вашето изживяване и да показва реклами (ако има такива). Нашият уебсайт може също да включва бисквитки от трети страни като Google Adsense, Google Analytics, Youtube и Facebook . С използването на уебсайта вие се съгласявате с използването на бисквитки. Актуализирахме нашата Политика за поверителност. 

Управителят на „Ученическо хранене“ отговори на Бистра Стойкова в 16 точки

Управителят на „Ученическо хранене“ отговори на Бистра Стойкова в 16 точки.

Христо Пигов посочи, че на три пъти се опитвал да проведе „човешки“ разговор с директора на ОУ „Неофит Рилски“, но все неуспешно. Според него казаното от Стойкова не отговаря на истината, а зад твърденията й се прокрадва опит да „обслужи конкретна фирма“.

Както вчера писахме, МОЖЕ ДА СИ ПРИПОМНИТЕ ТУК, Стойкова даде пресконференция, на която обяви, че ще се бори училището да скъса всякакви отношения с общинското дружество „Ученическо хранене“. Столовата да бъде „върната“ на училището, а друга фирма да отговаря за изхранването на учениците.

Стойкова изнесе данни, че „Ученическо хранене“ е спечелило конкурса за доставчик на храна и наемател на столовата на „нечестен“ и „незаконно“ проведен конкурс.

Тя отправи критики и към качеството на обедите и закуските от „Ученическо хранене“, както и за липса на инвестиции и поддръжка на столовата.

В сагата има още две страни – самата Община Дупница и фирмата на д-р Ени Лефтеров. Именно частната фирма в момента доставя безплатните закуски в училището и осъществява кетъринг на обедното меню. Децата се хранят пък в две зали, които са обособени като помещения за хранене.

Пигов: Не г-жа Стойкова е човекът, който може да ме категоризира, за мен е важна оценката на децата, които ни затрупват с рисунки.

„Бил съм некадърен управител – тя не е човекът, който може да ме категоризира, след като не работи с нас. Директорите на училищата, с които работим, персоналът, родителите и децата, които ни затрупват с рисунки – за нас е важна тяхната оценка“, посочи управителят на общинското дружество.  

„За твърденията, че количеството на храната е малко, тя не е разнообразна и е студена – количеството е съобразено с нормативна база. Количеството на основното ни не е по-малко от 250 грама за разлика от нейния доставчик, при когото е измерено около 200 гр. В училището имахме топли витрини и храната никога не е била студена. За разнообразието може да сравните менютата. Нашите менюта ги качваме ежеседмично на страницата ни във Фейсбук, за да са достъпни за всички родители. Нашето меню е 10-степенно, а това на фирмата, която ги обслужва тях предлага едно ядене и едно парченце хляб.

За твърдението, че не е направена инвестиция – столът е боядисан и се поддържа в перфектна хигиена. Даже закупихме цветя в саксии, които ни поиска директорката. Към днешна дата обаче не се знае къде са те.

На всеки техен сигнал сме реагирали веднага –

дали за замерване на порция или за проверка на температурата на храната. Винаги сме действали незабавно.

Тя ме цитира, че съм се отказал със заявление, че се отказваме от стола и че няма да храним децата в училището.

Когато разбрах, че да работим с ръководството на училището е почти невъзможно, в интерес на децата – за да могат да се хранят в нормални условия, разреших да се използва столовата.

Всички били много доволни от безплатните закуски – родители на деца от ОУ „Неофит Рилски“ редовно ни изпращат снимки на „прекрасните“ закуски, доставени от другата фирма.

Госпожа Стойкова казва, че в договора има подточка за „някакви си социални дейности“. За съжаление живеем в държава, в която има много социално слаби семейства и дечица, на които трябва да се помага. Тези „някакви си социални дейности“ са именно това –

заложили сме в конкурсната ни документация 20 безплатни обяда на седмица, което е по пет обяда на ден.

Многократно Стойкова нарича децата потребители. Аз лично много се обърквам от тези нейни думи. В крайна сметка какво са децата за нея – потребители, абонати, клиенти или какво?

Многократно тя казва колко много я интересуват децата. А има учители, които изпращат децата извън училището в дъждовно време да обикалят квартала, за да си купят храна. При положение, че може да се разболеят или да стане някой инцидент.

Относно инвестицията от 100 000 лв., която сме заложили в конкурсната документация.

При нормална работа – без пандемии и директорка да ни бойкотира работата, сме в състояние да направим тази инвестиция, защото срокът на договора е 10 г.

Тя казва, че съм заявил, че ще спечеля конкурса и се чуди от къде имам тази убеденост.

Не за първи път г-жа Стойкова ми слага думи в устата. Познавам качеството на услугата, която предлагаме, ръководя се единствено от грижата за децата и ако има справедливост, трябва да спечелим съответния конкурс. Оттам ми идва убедеността.

Общината била изпратила проверка само на нейното училище, за да се види дали има договор за наем.

Общината изпрати проверка абсолютно във всички училища и мога да кажа, че

нередности при нас не бяха констатирани. Същото обаче не може да се каже за новия доставчик на храна

в ОУ „Неофит Рилски“. Там се продаваше всичко без касов апарат, а извинението на служителката беше, че не знаели, че трябва да имат такъв.

Г-жа Стойкова каза, че уязвими сме както ние, така и фирмата.

Г-жа Стойкова, ние знаем за загрижеността ви към фирмата, но не знаем подбудите ви за това.

Тя казва, че столовата е на децата на Дупница и че започва битка за столовата, че ще има среща с родители, ще има протести.

Мотивът ми да се явя на този конкурс е именно, защото столовата е на нашите деца. Относно това, че започваме битката за столовата директорката го приема много буквално. Войната за нея започна преди седмица и изкара децата на фронтовата линия. На тях ежедневно им се казваше, че някой прави опити да ги отрови. Децата, които от години контактуват с продавачката на павилиона казват: „Лельо, ние вече няма да пазаруваме от вас, защото вие продавате отровни закуски“. А самата г-жа Стойкова заедно с придворните й всеки ден си купуваха закуски от нас и бяха много доволни.

Щяла да подаде сигнал в прокуратурата за обстойни проверки за това къде ходят парите и за това как една фирма, която не е общинска, се справя по-добре от нас.

По никакъв начин не се страхувам от проверки, защото няма какво да крием.

Вярно е, че поради пандемията за две години дружеството натрупа загуби. Сега за няколко месеца работа задълженията започнаха да намаляват. Относно сравнението, че една частна фирма не трупа загуби, а ние трупаме загуби – първо, не е вярно. Второ, тази частна фирма работи през няколко фирми нерегистрирани по ДДС, за да намалява разходите си. Твърдя го, защото в малкия период на работа със същата фирма, от тях сме закупували сладки преди да си вземем сладкар в нашето дружество, сме получавали фактури от различни фирми.

Г-жа Стойкова твърди, че Общината ми е дала бус и не плащам наем за столовите. Да, имаме бус, който е на 18 г. и всички ремонти и гориво си ги плащаме ние. Наемът се изплаща ежемесечно, включително и през летния период, когато учениците са във ваканция.

Г-жа Стойкова твърди, че има конфликт на интереси заради фирма „Тоби“ и г-н Крум Милев.

Категорично мога да заявя и да докажа, че от 3 г. откакто аз съм управител, „Ученическо хранене“ не работи с фирма „Тоби“ и не им дължим нищо.

Т.е. казаното от Стойкова не е истина. Тя може да заплашва с протести, защото родителите са притиснати от факта, че това е директорът на училището, в което учат децата им.

В цялата постановка, организирана и изиграна от г-жа Стойкова няма и следа от грижа за децата. Там има грижа единствено за доставчика на храна. Срамно е, че в изказванията й няма доза истина. Има само опити да се задоволят чужди интереси, облечени в лъжи и интриги.

Надявам се тя да се вразуми. Да не им говорят на децата, че им даваме отровна храна“, каза Пигов.

By Десислава Панайотова

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.